valvesoftware:

pomary:

ex-homestucks prefacing every homestuck post/reblog with “i’m not into homestuck anymore” like chill u trying to make this the new no homo or what

no homostuck


fem-usa:

I have never related to a comic so personally before 

fem-usa:

I have never related to a comic so personally before 

(Source: dorrismccomics)


a preview of a thing im working on i guess i dunno what 2 do w it even ???


(Source: fudou)


*sheds single weeb tear*

don’t worry animegogo i will

i will


if the only thing you’ve got to say about ferguson is “not all white people are racist!!!”, you need to take a fuckin step back and realise

  • this is not about you
  • this is not about you
  • this is not about you

sabrinagrimm:

*devil appears on your shoulder* hey man….why even bother with lineart….just clean up the sketch….no one has to know…..


bettafish-network:

The betta fish network is a network created by solie and bella. We wanted to help fanartists and fanauthors connect with each other so we can help each other out, e.g. beta, collab, just give advice in general. If you’re interested cool if you’re not maybe reblog this anyway to get the word out (●´∀`●)
what we’re looking for:

nerds


like for real nerds


serious nerds


a wide variety of nerds 


who make things about the things they nerd about


things like fanart or fanfiction


nice people who do these things

what you’ll get:

a community of people who also do these nerdy things


a community of people who can help advise you in making nerdy things


nice friends you can cry to about how much you love that one show/series/movie/etc


a spot as a member in the network blog

rules:

you don’t really gotta follow anyone but yeah it’d be nice


reblog this post


fill out this form 

we’ll be accepting 20 people for the first round of entry. tbh this first entry round is just a trial run to see how many people we’ll be able to handle having in this network, we’ll probably reopen applications once we’re comfortable.
if you have any questions feel free to contact us!

bettafish-network:

The betta fish network is a network created by solie and bella. We wanted to help fanartists and fanauthors connect with each other so we can help each other out, e.g. beta, collab, just give advice in general. If you’re interested cool if you’re not maybe reblog this anyway to get the word out (●´∀`●)

what we’re looking for:

  • nerds

  • like for real nerds

  • serious nerds

  • a wide variety of nerds

  • who make things about the things they nerd about

  • things like fanart or fanfiction

  • nice people who do these things

what you’ll get:

  • a community of people who also do these nerdy things

  • a community of people who can help advise you in making nerdy things

  • nice friends you can cry to about how much you love that one show/series/movie/etc

  • a spot as a member in the network blog

rules:

  • you don’t really gotta follow anyone but yeah it’d be nice

  • reblog this post

  • fill out this form

we’ll be accepting 20 people for the first round of entry. tbh this first entry round is just a trial run to see how many people we’ll be able to handle having in this network, we’ll probably reopen applications once we’re comfortable.

if you have any questions feel free to contact us!


deerk-strideer replied to your post: “people without about pages on their blog make me so uncomfortable”:
you make me wanna make one now. like, people usually dont care for small blogs such as mine but now I feel the need for one.

well you know, when i go on someone’s about page and i end up liking them, i get a little attached to the blogger and i end up remembering the person behind the blog rather than just an url when i’m following them. dunno, it’s nice.


people without about pages on their blog make me so uncomfortable